Směs vyvinutá společností Bridgestone zajišťuje vysokou přilnavost na suchu a přidaná silika je zárukou lepších výkonů na mokru. Agresivní závodní dezény mají velkou kontaktní plochu ve všech úhlech náklonu a vynikající přilnavost na suchu. Otevřený dezén na hranách běhounu redukuje kmitání kol a středová drážka zajišťuje stabilitu. Přední pneumatika má dvojitý korunový poloměr zajišťující snadnou ovladatelnost a zaručenou přilnavost při zatáčení. Zadní pneumatika používá jednoduchý korunový poloměr nabízející lineární výkon v zatáčkách.
Roční období
Letní: 1.4 ‑ 31.10
Zimní: 1.11 ‑ 31.3 Celoroční: možnost použití po celý rok (POZOR: některé pneumatiky mají na bočnici nápis M+S, ale důrazně upozorňujeme, že se na zimní období nehodí!) |
Letní | |||||||||||||||||||||||||||||
Šířka
Udána v milimetrech (pneumatika 205 = 20,5 cm na šířku)
|
140 mm | |||||||||||||||||||||||||||||
Profil HS
Boční profil pneumatiky (udává se v % z šířky pneu tzv. 55 = 55 % z šířky 205 mm = 112,75 mm)
|
70 | |||||||||||||||||||||||||||||
Průměr
Průměr ráfku v palcích
|
17 | |||||||||||||||||||||||||||||
Hlučnost | 0 dB | |||||||||||||||||||||||||||||
Zátěžový index Li
Index nosnosti udává zátěž na jedno
kolo
|
66 | |||||||||||||||||||||||||||||
Rychlostní symbol Si
|
H | |||||||||||||||||||||||||||||
Aplikace | Silnice | |||||||||||||||||||||||||||||
Pozice | zadní | |||||||||||||||||||||||||||||
Konstrukce
|
Diagonální | |||||||||||||||||||||||||||||
Duše
|
TL - Bezdušová pneumatika | |||||||||||||||||||||||||||||
Typ Moto | Touring | |||||||||||||||||||||||||||||
Přilnavost na sněhu | Ne | |||||||||||||||||||||||||||||
Kód produktu
Kód produktu je unikátní číslo produktu v rámci našeho e-shopu
|
17481433 |
Směs vyvinutá společností Bridgestone zajišťuje vysokou přilnavost na suchu a přidaná silika je zárukou lepších výkonů na mokru. Agresivní závodní dezény mají velkou kontaktní plochu ve všech úhlech náklonu a vynikající přilnavost na suchu. Otevřený dezén na hranách běhounu redukuje kmitání kol a středová drážka zajišťuje stabilitu. Přední pneumatika má dvojitý korunový poloměr zajišťující snadnou ovladatelnost a zaručenou přilnavost při zatáčení. Zadní pneumatika používá jednoduchý korunový poloměr nabízející lineární výkon v zatáčkách.