CONTINENTAL Conti Coach HA3Nejdůležitější vlastnosti a charakteristiky: - Pozice : Vše - Provoz: dálkový bus.- Vynikající hospodárnost ve spotřebě paliva- Pohodlná jízda- Mimořádný brzdný výkon na morké vozovce po celou dobu životnosti dezénu díky technologii 3D lamel.- Optimalizována běhounová směs pro lepší výkon na mokru- Vzájemně do sebe zapadající 3D lamely udržují tuhost dezénu pro maximální brzdný účinek- Optimalizovaný poměr šířky “belt to tread” způsobuje menší deformaci dezénu.- M+S 3PMSF.
Roční období
Letní: 1.4 ‑ 31.10
Zimní: 1.11 ‑ 31.3 Celoroční: možnost použití po celý rok (POZOR: některé pneumatiky mají na bočnici nápis M+S, ale důrazně upozorňujeme, že se na zimní období nehodí!) |
Celoroční | |||||||||||||||||||||||||||||
Šířka
Udána v milimetrech (pneumatika 205 = 20,5 cm na šířku)
|
295 mm | |||||||||||||||||||||||||||||
Profil HS
Boční profil pneumatiky (udává se v % z šířky pneu tzv. 55 = 55 % z šířky 205 mm = 112,75 mm)
|
80 | |||||||||||||||||||||||||||||
Průměr
Průměr ráfku v palcích
|
22.5 | |||||||||||||||||||||||||||||
Hlučnost | 70 dB | |||||||||||||||||||||||||||||
Zátěžový index Li
Index nosnosti udává zátěž na jedno
kolo
|
154 | |||||||||||||||||||||||||||||
Rychlostní symbol Si
|
M | |||||||||||||||||||||||||||||
Valivý odpor
A
B
C
D
E
F
G
B
|
B |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Záběr na mokru
A
B
C
D
E
F
G
A
|
A |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Hlučnostní třída | A | |||||||||||||||||||||||||||||
Pozice | smíšená | |||||||||||||||||||||||||||||
Konstrukce
|
Radiální | |||||||||||||||||||||||||||||
Přilnavost na sněhu | Ano | |||||||||||||||||||||||||||||
Kód produktu
Kód produktu je unikátní číslo produktu v rámci našeho e-shopu
|
18501915 |
CONTINENTAL Conti Coach HA3Nejdůležitější vlastnosti a charakteristiky: - Pozice : Vše - Provoz: dálkový bus.- Vynikající hospodárnost ve spotřebě paliva- Pohodlná jízda- Mimořádný brzdný výkon na morké vozovce po celou dobu životnosti dezénu díky technologii 3D lamel.- Optimalizována běhounová směs pro lepší výkon na mokru- Vzájemně do sebe zapadající 3D lamely udržují tuhost dezénu pro maximální brzdný účinek- Optimalizovaný poměr šířky “belt to tread” způsobuje menší deformaci dezénu.- M+S 3PMSF.