Skvělá odezva vozovky pro citlivé řízení za mokra i za sucha. Vynikající odezva vozovky a citlivost Pneumatika SP Fast Response využívá technologii Dunlop Touch – soubor pokročilých prvků, který zajišťuje citlivější a preciznější řízení. Díky ploššímu profilu běhounu se do kontaktu s vozovkou dostane větší plocha gumy. Je tak možné přesnější ovládání za sucha i za mokra. Odezvu vozovky zlepšuje také zesílená vazba mezi ráfkem a pneumatikou. Skvělý výkon za mokra Dopřejte si spolehlivou ovladatelnost na mokrých silnicích. Pneumatika SP FastResponse využívá široké drážky, které za deště rychle rozptylují vodu a snižují tak riziko aquaplaningu. Směs běhounu obsahuje vysoký podíl siliky a zvyšuje tak přilnavost za mokra. Výsledkem je kratší brzdná dráha. Přesná kontrola v zatáčkách Díky zvýšené odezvě vozovky reaguje pneumatika rychleji při zatáčení a manévrování. Asymetrický běhoun využívá tuhé ramenní bloky, které udržují stabilitu v zatáčkách. Tlak se roznáší rovnoměrně po celé kontaktní ploše pneumatiky. Výsledkem je hladší přechod z přímé jízdy do zatáčky .Nízká spotřeba a dlouhá kilometrová životnost Směs běhounu je vyvinuta pro minimální energetické ztráty a opotřebení. Výsledkem je pneumatika, která déle vydrží a nespotřebuje tolik benzinu. V prvovýrobě například pro vozy VW EOS, Škoda Superb, Renault Modus, Mercedes Benz A, Seat Altea.
Roční období
Letní: 1.4 ‑ 31.10
Zimní: 1.11 ‑ 31.3 Celoroční: možnost použití po celý rok (POZOR: některé pneumatiky mají na bočnici nápis M+S, ale důrazně upozorňujeme, že se na zimní období nehodí!) |
Letní | |||||||||||||||||||||||||||||
Šířka
Udána v milimetrech (pneumatika 205 = 20,5 cm na šířku)
|
215 mm | |||||||||||||||||||||||||||||
Profil HS
Boční profil pneumatiky (udává se v % z šířky pneu tzv. 55 = 55 % z šířky 205 mm = 112,75 mm)
|
65 | |||||||||||||||||||||||||||||
Průměr
Průměr ráfku v palcích
|
16 | |||||||||||||||||||||||||||||
Hlučnost | 68 dB | |||||||||||||||||||||||||||||
Zátěžový index Li
Index nosnosti udává zátěž na jedno
kolo
|
98 | |||||||||||||||||||||||||||||
Rychlostní symbol Si
|
H | |||||||||||||||||||||||||||||
Valivý odpor
A
B
C
D
E
F
G
B
|
B |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Záběr na mokru
A
B
C
D
E
F
G
A
|
A |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Hlučnostní třída | A | |||||||||||||||||||||||||||||
Přilnavost na sněhu | Ne | |||||||||||||||||||||||||||||
Kód produktu
Kód produktu je unikátní číslo produktu v rámci našeho e-shopu
|
16469764 |
Skvělá odezva vozovky pro citlivé řízení za mokra i za sucha. Vynikající odezva vozovky a citlivost Pneumatika SP Fast Response využívá technologii Dunlop Touch – soubor pokročilých prvků, který zajišťuje citlivější a preciznější řízení. Díky ploššímu profilu běhounu se do kontaktu s vozovkou dostane větší plocha gumy. Je tak možné přesnější ovládání za sucha i za mokra. Odezvu vozovky zlepšuje také zesílená vazba mezi ráfkem a pneumatikou. Skvělý výkon za mokra Dopřejte si spolehlivou ovladatelnost na mokrých silnicích. Pneumatika SP FastResponse využívá široké drážky, které za deště rychle rozptylují vodu a snižují tak riziko aquaplaningu. Směs běhounu obsahuje vysoký podíl siliky a zvyšuje tak přilnavost za mokra. Výsledkem je kratší brzdná dráha. Přesná kontrola v zatáčkách Díky zvýšené odezvě vozovky reaguje pneumatika rychleji při zatáčení a manévrování. Asymetrický běhoun využívá tuhé ramenní bloky, které udržují stabilitu v zatáčkách. Tlak se roznáší rovnoměrně po celé kontaktní ploše pneumatiky. Výsledkem je hladší přechod z přímé jízdy do zatáčky .Nízká spotřeba a dlouhá kilometrová životnost Směs běhounu je vyvinuta pro minimální energetické ztráty a opotřebení. Výsledkem je pneumatika, která déle vydrží a nespotřebuje tolik benzinu. V prvovýrobě například pro vozy VW EOS, Škoda Superb, Renault Modus, Mercedes Benz A, Seat Altea.