DUNLOP SPORTSMART MK3 180/60 R17 75W
B
Popis

Pneumatiky SportSmart Mk3 se vyznačují zcela novou Multi-Tread (MT) směsí se třemi různými směsmi na zadní pneumatice, která jezdcům i v těch nejobtížnějších podmínkách zaručuje maximální jistotu. Toto řešení mimo jiné rovněž napomohlo ke zvýšení přilnavosti pneumatik na mokrém povrchu o 20 %* při podobném zlepšení i nasuchu, což potvrzuje tvrzení Dunlop, že nové pneumatiky „přepisují pravidla”, jelikož v zájmuzvýšení přilnavosti za sucha nedělají žádné ústupky ohledně výkonnosti na mokru. Součástí technologie MT je směs velmi odolnávůči opotřebení, která je použita ve středu běhounu a zajišťuje silný záběr. Tato směs je protažena i pod měkčí směs v oblasti ramene, kde pomáhá zpevňovat celou konstrukci. Ramenní směs MT obsahuje zcela novou pryskyřici pro přilnavost za mokra spolu s nejmodernějšími technologiemi ‘Hi Silica’ a ‘Fine Carbon’. Celá tato výjimečná směs byla vyvinuta tak, aby zajistila rychlý nástup provozní teploty a dávala jezdcům přesně pocítit vysoký potenciál v zatáčkách, a to i při chladnějším počasí. Vyšší podíl siliky ve směsi pomáhá pneumatikámzvýšit přilnavost a záběr za chladnějšího počasí. Dodatečnou výhodou je snížení hodnoty valivého odporu, a tedy i delší kilometrový proběh. Využití jemného uhlíku, který se váže na polymery ve směsi, zkracuje dobu rozehřívání. Jemné molekuly se také přesněji vážou na povrch vozovky, což má za následek větší styčnou plochu v prudkých zatáčkách.

DUNLOP SPORTSMART MK3 180/60 R17 75W

Původní cena: 5 053 Kč (202.12 €) vč. DPH
Levnější varianta 4 645 Kč (185.81 €) Cena vč. DPH ušetříte 8%
SLEVA DOPRAVA 20% Slovensko
Skladem jen 3ks - do 19.11. u Vás
+ -
Rychlejší varianta 4 645 Kč (185.81 €) Cena vč. DPH ušetříte 8%
SLEVA DOPRAVA 20% Slovensko
Nejpozději 20.11. u Vás, 10 ks
+ -
Parametry
Roční období
Letní: 1.4 ‑ 31.10
Zimní: 1.11 ‑ 31.3
Celoroční: možnost použití po celý rok (POZOR: některé pneumatiky mají na bočnici nápis M+S, ale důrazně upozorňujeme, že se na zimní období nehodí!)
Letní  
Šířka
Udána v milimetrech (pneumatika 205 = 20,5 cm na šířku)
180 mm  
Profil HS
Boční profil pneumatiky (udává se v % z šířky pneu tzv. 55 = 55 % z šířky 205 mm = 112,75 mm)
60  
Průměr
Průměr ráfku v palcích
17  
Zátěžový index Li
Index nosnosti udává zátěž na jedno kolo
75
Rychlostní symbol Si
120 km/h
130 km/h
140 km/h
150 km/h
160 km/h
170 km/h
180 km/h
190 km/h
200 km/h
210 km/h
240 km/h
270 km/h
300 km/h
ZR nad 240 km/h
W
Hlučnostní třída B
Aplikace Silnice
Pozice zadní
Konstrukce
RRadiální
-Diagonální
BBias-belted
ZRRadiální, využít možno s maximální dovolenou zátěží při rychlosti do 210 km/h
VRRadiální, využít možno s maximální dovolenou zátěží při rychlosti do 240 km/h
Radiální
Duše
TTPoužití dušová i bezdušová
TLDušová pneumatika
TL/TTBezdušová pneumatika
TL - Bezdušová pneumatika
Typ Moto Sport Touring
Přilnavost na sněhu Ne
Kód produktu
Kód produktu je unikátní číslo produktu v rámci našeho e-shopu
19533548  
Popis

Pneumatiky SportSmart Mk3 se vyznačují zcela novou Multi-Tread (MT) směsí se třemi různými směsmi na zadní pneumatice, která jezdcům i v těch nejobtížnějších podmínkách zaručuje maximální jistotu. Toto řešení mimo jiné rovněž napomohlo ke zvýšení přilnavosti pneumatik na mokrém povrchu o 20 %* při podobném zlepšení i nasuchu, což potvrzuje tvrzení Dunlop, že nové pneumatiky „přepisují pravidla”, jelikož v zájmuzvýšení přilnavosti za sucha nedělají žádné ústupky ohledně výkonnosti na mokru. Součástí technologie MT je směs velmi odolnávůči opotřebení, která je použita ve středu běhounu a zajišťuje silný záběr. Tato směs je protažena i pod měkčí směs v oblasti ramene, kde pomáhá zpevňovat celou konstrukci. Ramenní směs MT obsahuje zcela novou pryskyřici pro přilnavost za mokra spolu s nejmodernějšími technologiemi ‘Hi Silica’ a ‘Fine Carbon’. Celá tato výjimečná směs byla vyvinuta tak, aby zajistila rychlý nástup provozní teploty a dávala jezdcům přesně pocítit vysoký potenciál v zatáčkách, a to i při chladnějším počasí. Vyšší podíl siliky ve směsi pomáhá pneumatikámzvýšit přilnavost a záběr za chladnějšího počasí. Dodatečnou výhodou je snížení hodnoty valivého odporu, a tedy i delší kilometrový proběh. Využití jemného uhlíku, který se váže na polymery ve směsi, zkracuje dobu rozehřívání. Jemné molekuly se také přesněji vážou na povrch vozovky, což má za následek větší styčnou plochu v prudkých zatáčkách.

Osobní přístup Poradenství pro zákazníky
Levná doprava Pouze skutečné náklady
Pracovní nasazení Makáme od rána do noci
Nejprodávanější Značky pneu