Pneumatiky SportSmart Mk3 se vyznačují zcela novou Multi-Tread (MT) směsí se třemi různými směsmi na zadní pneumatice, která jezdcům i v těch nejobtížnějších podmínkách zaručuje maximální jistotu. Toto řešení mimo jiné rovněž napomohlo ke zvýšení přilnavosti pneumatik na mokrém povrchu o 20 %* při podobném zlepšení i nasuchu, což potvrzuje tvrzení Dunlop, že nové pneumatiky „přepisují pravidla”, jelikož v zájmuzvýšení přilnavosti za sucha nedělají žádné ústupky ohledně výkonnosti na mokru. Součástí technologie MT je směs velmi odolnávůči opotřebení, která je použita ve středu běhounu a zajišťuje silný záběr. Tato směs je protažena i pod měkčí směs v oblasti ramene, kde pomáhá zpevňovat celou konstrukci. Ramenní směs MT obsahuje zcela novou pryskyřici pro přilnavost za mokra spolu s nejmodernějšími technologiemi ‘Hi Silica’ a ‘Fine Carbon’. Celá tato výjimečná směs byla vyvinuta tak, aby zajistila rychlý nástup provozní teploty a dávala jezdcům přesně pocítit vysoký potenciál v zatáčkách, a to i při chladnějším počasí. Vyšší podíl siliky ve směsi pomáhá pneumatikámzvýšit přilnavost a záběr za chladnějšího počasí. Dodatečnou výhodou je snížení hodnoty valivého odporu, a tedy i delší kilometrový proběh. Využití jemného uhlíku, který se váže na polymery ve směsi, zkracuje dobu rozehřívání. Jemné molekuly se také přesněji vážou na povrch vozovky, což má za následek větší styčnou plochu v prudkých zatáčkách.
Roční období
Letní: 1.4 ‑ 31.10
Zimní: 1.11 ‑ 31.3 Celoroční: možnost použití po celý rok (POZOR: některé pneumatiky mají na bočnici nápis M+S, ale důrazně upozorňujeme, že se na zimní období nehodí!) |
Letní | |||||||||||||||||||||||||||||
Šířka
Udána v milimetrech (pneumatika 205 = 20,5 cm na šířku)
|
180 mm | |||||||||||||||||||||||||||||
Profil HS
Boční profil pneumatiky (udává se v % z šířky pneu tzv. 55 = 55 % z šířky 205 mm = 112,75 mm)
|
60 | |||||||||||||||||||||||||||||
Průměr
Průměr ráfku v palcích
|
17 | |||||||||||||||||||||||||||||
Zátěžový index Li
Index nosnosti udává zátěž na jedno
kolo
|
75 | |||||||||||||||||||||||||||||
Rychlostní symbol Si
|
W | |||||||||||||||||||||||||||||
Hlučnostní třída | B | |||||||||||||||||||||||||||||
Aplikace | Silnice | |||||||||||||||||||||||||||||
Pozice | zadní | |||||||||||||||||||||||||||||
Konstrukce
|
Radiální | |||||||||||||||||||||||||||||
Duše
|
TL - Bezdušová pneumatika | |||||||||||||||||||||||||||||
Typ Moto | Sport Touring | |||||||||||||||||||||||||||||
Přilnavost na sněhu | Ne | |||||||||||||||||||||||||||||
Kód produktu
Kód produktu je unikátní číslo produktu v rámci našeho e-shopu
|
19533548 |
Pneumatiky SportSmart Mk3 se vyznačují zcela novou Multi-Tread (MT) směsí se třemi různými směsmi na zadní pneumatice, která jezdcům i v těch nejobtížnějších podmínkách zaručuje maximální jistotu. Toto řešení mimo jiné rovněž napomohlo ke zvýšení přilnavosti pneumatik na mokrém povrchu o 20 %* při podobném zlepšení i nasuchu, což potvrzuje tvrzení Dunlop, že nové pneumatiky „přepisují pravidla”, jelikož v zájmuzvýšení přilnavosti za sucha nedělají žádné ústupky ohledně výkonnosti na mokru. Součástí technologie MT je směs velmi odolnávůči opotřebení, která je použita ve středu běhounu a zajišťuje silný záběr. Tato směs je protažena i pod měkčí směs v oblasti ramene, kde pomáhá zpevňovat celou konstrukci. Ramenní směs MT obsahuje zcela novou pryskyřici pro přilnavost za mokra spolu s nejmodernějšími technologiemi ‘Hi Silica’ a ‘Fine Carbon’. Celá tato výjimečná směs byla vyvinuta tak, aby zajistila rychlý nástup provozní teploty a dávala jezdcům přesně pocítit vysoký potenciál v zatáčkách, a to i při chladnějším počasí. Vyšší podíl siliky ve směsi pomáhá pneumatikámzvýšit přilnavost a záběr za chladnějšího počasí. Dodatečnou výhodou je snížení hodnoty valivého odporu, a tedy i delší kilometrový proběh. Využití jemného uhlíku, který se váže na polymery ve směsi, zkracuje dobu rozehřívání. Jemné molekuly se také přesněji vážou na povrch vozovky, což má za následek větší styčnou plochu v prudkých zatáčkách.