Eagle F1 Asymetric 3 je určená převážně pro výkonné sportovní vozy. Oproti předešlému modelu byla upravena směs pneumatiky; která je nyní stabilnější i ve vysokých teplotách dosažených při rychlé jízdě; pneumatika díky tomu zabezpečuje lepší handling a kratší brzdnou dráhu. Velice důležitou inovací je také nová konstrukce běhounu; která je uzpůsobená tak; že se při brzdění zvětšuje kontaktní plocha; čímž se brzdění značně zefektivní. Optimalizovaná konstrukce pneumatiky taktéž poskytuje větší přesnost řízení; nižší valivý odpor a lepší přenos energie; což přispívá k nižší spotřebě paliva.
Roční období
Letní: 1.4 ‑ 31.10
Zimní: 1.11 ‑ 31.3 Celoroční: možnost použití po celý rok (POZOR: některé pneumatiky mají na bočnici nápis M+S, ale důrazně upozorňujeme, že se na zimní období nehodí!) |
Letní | |||||||||||||||||||||||||||||
Šířka
Udána v milimetrech (pneumatika 205 = 20,5 cm na šířku)
|
265 mm | |||||||||||||||||||||||||||||
Profil HS
Boční profil pneumatiky (udává se v % z šířky pneu tzv. 55 = 55 % z šířky 205 mm = 112,75 mm)
|
40 | |||||||||||||||||||||||||||||
Průměr
Průměr ráfku v palcích
|
20 | |||||||||||||||||||||||||||||
Hlučnost | 72 dB | |||||||||||||||||||||||||||||
Zátěžový index Li
Index nosnosti udává zátěž na jedno
kolo
|
104 | |||||||||||||||||||||||||||||
Rychlostní symbol Si
|
Y | |||||||||||||||||||||||||||||
Valivý odpor
A
B
C
D
E
F
G
C
|
C |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Záběr na mokru
A
B
C
D
E
F
G
B
|
B |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Hlučnostní třída | B | |||||||||||||||||||||||||||||
Konstrukce
|
Radiální | |||||||||||||||||||||||||||||
Přilnavost na sněhu | Ne | |||||||||||||||||||||||||||||
Homologace
Homologace je osvědčení, že dané pneu splňuje bezpečnostní a technické standardy pro užití.
Jedná se o úřední ověření vlastnosti výrobku pro konkrétní model vozu. |
Škoda auto | |||||||||||||||||||||||||||||
Kód produktu
Kód produktu je unikátní číslo produktu v rámci našeho e-shopu
|
17499391 |
Eagle F1 Asymetric 3 je určená převážně pro výkonné sportovní vozy. Oproti předešlému modelu byla upravena směs pneumatiky; která je nyní stabilnější i ve vysokých teplotách dosažených při rychlé jízdě; pneumatika díky tomu zabezpečuje lepší handling a kratší brzdnou dráhu. Velice důležitou inovací je také nová konstrukce běhounu; která je uzpůsobená tak; že se při brzdění zvětšuje kontaktní plocha; čímž se brzdění značně zefektivní. Optimalizovaná konstrukce pneumatiky taktéž poskytuje větší přesnost řízení; nižší valivý odpor a lepší přenos energie; což přispívá k nižší spotřebě paliva.