Letní pneumatiky Grenlander Enri U08 jsou perfektní volbou pro dynamické modely osobních automobilů. Guma Ultra High Performance má vynikající trakci a poskytuje sportovní přesnost při jízdě ve vysokých rychlostech. Výrazný asymetrický design běhounu se vyznačuje směrovým vzorkem. Zvětšením jejich rozměrů bylo možné dosáhnout rozšíření kontaktní zóny. Vylepšený profil pojezdové části a zesílení kostrové části pneumatiky eliminovaly její deformaci pod vlivem vícesměrných akceleračních sil, díky čemuž byl vůz lépe ovladatelný a zvýšila přesnost odezvy na povely řízení.
Roční období
Letní: 1.4 ‑ 31.10
Zimní: 1.11 ‑ 31.3 Celoroční: možnost použití po celý rok (POZOR: některé pneumatiky mají na bočnici nápis M+S, ale důrazně upozorňujeme, že se na zimní období nehodí!) |
Letní | |||||||||||||||||||||||||||||
Šířka
Udána v milimetrech (pneumatika 205 = 20,5 cm na šířku)
|
255 mm | |||||||||||||||||||||||||||||
Profil HS
Boční profil pneumatiky (udává se v % z šířky pneu tzv. 55 = 55 % z šířky 205 mm = 112,75 mm)
|
30 | |||||||||||||||||||||||||||||
Průměr
Průměr ráfku v palcích
|
19 | |||||||||||||||||||||||||||||
Hlučnost | 71 dB | |||||||||||||||||||||||||||||
Zátěžový index Li
Index nosnosti udává zátěž na jedno
kolo
|
91 | |||||||||||||||||||||||||||||
Rychlostní symbol Si
|
Y | |||||||||||||||||||||||||||||
Valivý odpor
A
B
C
D
E
F
G
C
|
C |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Záběr na mokru
A
B
C
D
E
F
G
B
|
B |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Hlučnostní třída | B | |||||||||||||||||||||||||||||
Konstrukce
|
Radiální | |||||||||||||||||||||||||||||
Přilnavost na sněhu | Ne | |||||||||||||||||||||||||||||
Kód produktu
Kód produktu je unikátní číslo produktu v rámci našeho e-shopu
|
1711032501253 |
Letní pneumatiky Grenlander Enri U08 jsou perfektní volbou pro dynamické modely osobních automobilů. Guma Ultra High Performance má vynikající trakci a poskytuje sportovní přesnost při jízdě ve vysokých rychlostech. Výrazný asymetrický design běhounu se vyznačuje směrovým vzorkem. Zvětšením jejich rozměrů bylo možné dosáhnout rozšíření kontaktní zóny. Vylepšený profil pojezdové části a zesílení kostrové části pneumatiky eliminovaly její deformaci pod vlivem vícesměrných akceleračních sil, díky čemuž byl vůz lépe ovladatelný a zvýšila přesnost odezvy na povely řízení.