Prémiová pneumatika určená primárně pro řízené nápravy (lze použít na všech pozicích na vozidle) v regionálním provozu. Dezén kombinující klikaté a rovné drážky poskytuje lepší trakci a ovladatelnost. Také lépe odolává zavrtávání kamenů. Zvlněné drážky pro lepší trakci a ovladatelnost řízení. Široká ramenní žebra pro vyšší jízdní stabilitu a nižší míru nerovnoměrného opotřebení. Optimalizovaná styčná plocha s vozovkou a přenos síly pro delší životnost. Kilometrový výkon 1 kostry lze prodloužit až na 250% prořezáním původního dezénu o 3mm, následnou protektorací a dalším prožezáním protektoru.
, , Regionální, Řízená / Všechny, Celoroční
Hloubka dezénu v mm: 13,5
Roční období
Letní: 1.4 ‑ 31.10
Zimní: 1.11 ‑ 31.3 Celoroční: možnost použití po celý rok (POZOR: některé pneumatiky mají na bočnici nápis M+S, ale důrazně upozorňujeme, že se na zimní období nehodí!) |
Celoroční | |||||||||||||||||||||||||||||
Šířka
Udána v milimetrech (pneumatika 205 = 20,5 cm na šířku)
|
10 mm | |||||||||||||||||||||||||||||
Profil HS
Boční profil pneumatiky (udává se v % z šířky pneu tzv. 55 = 55 % z šířky 205 mm = 112,75 mm)
|
90 | |||||||||||||||||||||||||||||
Průměr
Průměr ráfku v palcích
|
22.5 | |||||||||||||||||||||||||||||
Hlučnost | 70 dB | |||||||||||||||||||||||||||||
Zátěžový index Li
Index nosnosti udává zátěž na jedno
kolo
|
141/140 | |||||||||||||||||||||||||||||
Rychlostní symbol Si
|
M | |||||||||||||||||||||||||||||
Valivý odpor
A
B
C
D
E
F
G
C
|
C |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Záběr na mokru
A
B
C
D
E
F
G
C
|
C |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Hlučnostní třída | A | |||||||||||||||||||||||||||||
Pozice | smíšená | |||||||||||||||||||||||||||||
Konstrukce
|
Radiální | |||||||||||||||||||||||||||||
Přilnavost na sněhu | Ne | |||||||||||||||||||||||||||||
Kód produktu
Kód produktu je unikátní číslo produktu v rámci našeho e-shopu
|
1598243369115 |
Prémiová pneumatika určená primárně pro řízené nápravy (lze použít na všech pozicích na vozidle) v regionálním provozu. Dezén kombinující klikaté a rovné drážky poskytuje lepší trakci a ovladatelnost. Také lépe odolává zavrtávání kamenů. Zvlněné drážky pro lepší trakci a ovladatelnost řízení. Široká ramenní žebra pro vyšší jízdní stabilitu a nižší míru nerovnoměrného opotřebení. Optimalizovaná styčná plocha s vozovkou a přenos síly pro delší životnost. Kilometrový výkon 1 kostry lze prodloužit až na 250% prořezáním původního dezénu o 3mm, následnou protektorací a dalším prožezáním protektoru.
, , Regionální, Řízená / Všechny, Celoroční
Hloubka dezénu v mm: 13,5