Novinka 2022. Prémiová pneumatika určená primárně pro řízené nápravy (lze použít na všech pozicích na vozidle) poskytuje prvotřídní výkon ve všech podmínkách regionální dopravy po celou dobu životnosti pneumatiky. Všestranná pneumatika pro regionální dopravu. Nejnovější prémiové technologie zajišťují dlouhou životnost pneumatiky, maximální kilometrový výkon, nízkou spotřebu paliva a zároveň nejlepší jízdní vlastnosti po celou dobu životnosti pneumatiky. Skryté drážky se objevují při opotřebení pneumatiky. Vytváří nové vodní kanálky a záběrové hrany, které poskytují lepší přilnavost za mokra. Široké bloky běhounu zvyšují tuhost pneumatiky a tím zlepšují kilometrový výkon a zároveň poskytují nízký valivý odpor. Podpůrné bloky ve tvaru schodů zajišťují rovnoměrné opotřebení a zabraňují zachycování kamínků, což má za následek vyšší životnost pneumatiky. 3D lamely v celé hloubce bloků poskytují excelentní kilometrový výkon a trakci po celou dobu životnosti pneumatiky tím, že uzamykají bloky mezi sebou. Použití vysokopevnostních ocelových drátů pro minimalizaci deformovatelnosti nárazníkových pásů pro udržení velké styčné plochy s vozovkou. Přináší lepší přilnavost a rovnoměrnější opotřebení. Vylepšená odolnost kostry díky použití prvotřídních kordů s vyšší materiálovou odolností. Palivová účinnost je zlepšena použitím nové podběhounové směsi, která snižuje valivý odpor pneumatiky. Zvýšená odolnost kostry použitím nové směsi pro bočnice s vylepšenou odolností proti únavě a proti praskání. Zvýšená odolnost použitím nového ocelového kordu. Vysoký kilometrový výkon a nižší riziko poškození (defekt/proseknutí) - Směs běhounu nové úrovně nabízí vysokou odolnost proti nebezpečí na silnici. 3PMSF a M+S symboly. Kilometrový výkon 1 kostry lze prodloužit až na 250% prořezáním původního dezénu o 3mm, následnou protektorací a dalším prožezáním protektoru.
Roční období
Letní: 1.4 ‑ 31.10
Zimní: 1.11 ‑ 31.3 Celoroční: možnost použití po celý rok (POZOR: některé pneumatiky mají na bočnici nápis M+S, ale důrazně upozorňujeme, že se na zimní období nehodí!) |
Celoroční | |||||||||||||||||||||||||||||
Šířka
Udána v milimetrech (pneumatika 205 = 20,5 cm na šířku)
|
315 mm | |||||||||||||||||||||||||||||
Profil HS
Boční profil pneumatiky (udává se v % z šířky pneu tzv. 55 = 55 % z šířky 205 mm = 112,75 mm)
|
80 | |||||||||||||||||||||||||||||
Průměr
Průměr ráfku v palcích
|
22.5 | |||||||||||||||||||||||||||||
Hlučnost | 72 dB | |||||||||||||||||||||||||||||
Zátěžový index Li
Index nosnosti udává zátěž na jedno
kolo
|
156 | |||||||||||||||||||||||||||||
Rychlostní symbol Si
|
L | |||||||||||||||||||||||||||||
Valivý odpor
A
B
C
D
E
F
G
C
|
C |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Záběr na mokru
A
B
C
D
E
F
G
B
|
B |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Hlučnostní třída | A | |||||||||||||||||||||||||||||
Pozice | smíšená | |||||||||||||||||||||||||||||
Konstrukce
|
Radiální | |||||||||||||||||||||||||||||
Přilnavost na sněhu | Ano | |||||||||||||||||||||||||||||
Kód produktu
Kód produktu je unikátní číslo produktu v rámci našeho e-shopu
|
167601759977 |
Novinka 2022. Prémiová pneumatika určená primárně pro řízené nápravy (lze použít na všech pozicích na vozidle) poskytuje prvotřídní výkon ve všech podmínkách regionální dopravy po celou dobu životnosti pneumatiky. Všestranná pneumatika pro regionální dopravu. Nejnovější prémiové technologie zajišťují dlouhou životnost pneumatiky, maximální kilometrový výkon, nízkou spotřebu paliva a zároveň nejlepší jízdní vlastnosti po celou dobu životnosti pneumatiky. Skryté drážky se objevují při opotřebení pneumatiky. Vytváří nové vodní kanálky a záběrové hrany, které poskytují lepší přilnavost za mokra. Široké bloky běhounu zvyšují tuhost pneumatiky a tím zlepšují kilometrový výkon a zároveň poskytují nízký valivý odpor. Podpůrné bloky ve tvaru schodů zajišťují rovnoměrné opotřebení a zabraňují zachycování kamínků, což má za následek vyšší životnost pneumatiky. 3D lamely v celé hloubce bloků poskytují excelentní kilometrový výkon a trakci po celou dobu životnosti pneumatiky tím, že uzamykají bloky mezi sebou. Použití vysokopevnostních ocelových drátů pro minimalizaci deformovatelnosti nárazníkových pásů pro udržení velké styčné plochy s vozovkou. Přináší lepší přilnavost a rovnoměrnější opotřebení. Vylepšená odolnost kostry díky použití prvotřídních kordů s vyšší materiálovou odolností. Palivová účinnost je zlepšena použitím nové podběhounové směsi, která snižuje valivý odpor pneumatiky. Zvýšená odolnost kostry použitím nové směsi pro bočnice s vylepšenou odolností proti únavě a proti praskání. Zvýšená odolnost použitím nového ocelového kordu. Vysoký kilometrový výkon a nižší riziko poškození (defekt/proseknutí) - Směs běhounu nové úrovně nabízí vysokou odolnost proti nebezpečí na silnici. 3PMSF a M+S symboly. Kilometrový výkon 1 kostry lze prodloužit až na 250% prořezáním původního dezénu o 3mm, následnou protektorací a dalším prožezáním protektoru.