Prémiová teréní záběrová pneumatika. Solidní výkony při jízdě v terénu a na stavbách. Otevřené provedení ramen zabraňuje zachytávání bláta v dezénu. Složení směsi pro nezpevněné vozovky zamezuje poškození běhounu. Agresivní design dezénu s otevřenými rameny umožňuje mimořádné záběrové vlastnosti a dobré samočištění. Velké dezénové bloky a specifické složení běhounové směsi zajišťují vynikající odolnost proti mechanickému poškození. Robustní konstrukce se čtyřmi nárazníkovými pásy se speciální ochrannou vrstvou pro extra vysokou odolnost. Optimalizovaný tvar kostry zlepšuje jízdní vlastnosti a ovladatelnost. Optimalizovaný profil patky zlepšuje protektorovatelnost. Kilometrový výkon 1 kostry lze prodloužit až na 250% prořezáním původního dezénu o 3mm, následnou protektorací a dalším prožezáním protektoru.
Roční období
Letní: 1.4 ‑ 31.10
Zimní: 1.11 ‑ 31.3 Celoroční: možnost použití po celý rok (POZOR: některé pneumatiky mají na bočnici nápis M+S, ale důrazně upozorňujeme, že se na zimní období nehodí!) |
Celoroční | |||||||||||||||||||||||||||||
Šířka
Udána v milimetrech (pneumatika 205 = 20,5 cm na šířku)
|
13 mm | |||||||||||||||||||||||||||||
Profil HS
Boční profil pneumatiky (udává se v % z šířky pneu tzv. 55 = 55 % z šířky 205 mm = 112,75 mm)
|
80 | |||||||||||||||||||||||||||||
Průměr
Průměr ráfku v palcích
|
22.5 | |||||||||||||||||||||||||||||
Zátěžový index Li
Index nosnosti udává zátěž na jedno
kolo
|
154 | |||||||||||||||||||||||||||||
Rychlostní symbol Si
|
K | |||||||||||||||||||||||||||||
Valivý odpor
A
B
C
D
E
F
G
G
|
G |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Záběr na mokru
A
B
C
D
E
F
G
G
|
G |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Aplikace | ON/OFF | |||||||||||||||||||||||||||||
Pozice | záběrová | |||||||||||||||||||||||||||||
Konstrukce
|
Radiální | |||||||||||||||||||||||||||||
Přilnavost na sněhu | Ne | |||||||||||||||||||||||||||||
Kód produktu
Kód produktu je unikátní číslo produktu v rámci našeho e-shopu
|
158684860918 |
Prémiová teréní záběrová pneumatika. Solidní výkony při jízdě v terénu a na stavbách. Otevřené provedení ramen zabraňuje zachytávání bláta v dezénu. Složení směsi pro nezpevněné vozovky zamezuje poškození běhounu. Agresivní design dezénu s otevřenými rameny umožňuje mimořádné záběrové vlastnosti a dobré samočištění. Velké dezénové bloky a specifické složení běhounové směsi zajišťují vynikající odolnost proti mechanickému poškození. Robustní konstrukce se čtyřmi nárazníkovými pásy se speciální ochrannou vrstvou pro extra vysokou odolnost. Optimalizovaný tvar kostry zlepšuje jízdní vlastnosti a ovladatelnost. Optimalizovaný profil patky zlepšuje protektorovatelnost. Kilometrový výkon 1 kostry lze prodloužit až na 250% prořezáním původního dezénu o 3mm, následnou protektorací a dalším prožezáním protektoru.