PIRELLI UVÁDÍ NA TRH NEJNOVĚJŠÍ PNEUMATIKU P ZERO; VYROBENOU NA MÍRU PRO EXTRÉMNÍ VÝKONY S MAXIMÁLNÍ SPOLEHLIVOSTÍ PROGRESIVNÍ CHOVÁNÍ VE VYSOKÝCH RYCHLOSTECH; ROVNOMĚRNÉ OPOTŘEBENÍ; NIŽŠÍ HLUČNOST; NIŽŠÍ VALIVÝ ODPOR A VYŠŠÍ ODOLNOST VŮČI AKVAPLANINGU: NOVÁ PNEUMATIKA P ZERO JE DÍKY TĚMTO VLASTNOSTEM NEJVYSPĚLEJŠÍ PNEUMATIKOU NA SOUČASNÉM TRHU RODINA PNEUMATIK P ZERO MÁ NYNÍ CELKEM 11 ČLENŮ: TATO ŘADA PNEUMATIK VZNIKLA V ROCE 1986 PRO SOUTĚŽNÍ VŮZ LANCIA DELTA S4 A V NÁSLEDUJÍCÍM ROCE BYLA VYBRÁNA JAKO ORIGINÁLNÍ VÝBAVA PRO FERRARI F40. NOVÁ PNEUMATIKA P ZERO BUDE UVEDENA NA TRH S PORTFOLIEM60 HOMOLOGACÍNaprostá bezpečnost dokonce i na mokruVyšší počet drážek v dezénu i širší a hlubší kanály na povrchu snižují riziko akvaplaningu; takže je pneumatika schopná odvádět ze stopy o 10 % více vody. To znamená mj. bezpečnější a stabilnější brzdění na mokru.Tichá pneumatikaSpecifická konstrukce dezénu snižuje také hlučnost; přenášenou do interiéru a zvyšuje jízdní komfort. Záměrně nepravidelné uspořádání příčných drážek ruší hluk vytvářený nárazy vzduchu a rozděluje zvuk na několik různých frekvencí; čímž minimalizuje jeho intenzitu.Snížení valivého odporu o 15 %Kombinace nových metod modelování; které optimalizovaly tvar formy; snížení hmotnosti a použití materiálů s vysokým obsahem siliky (více než 80 %) vedla rovněž k 15% snížení valivého odporu. Ten se projevuje znatelným snížením spotřeby paliva.
Roční období
Letní: 1.4 ‑ 31.10
Zimní: 1.11 ‑ 31.3 Celoroční: možnost použití po celý rok (POZOR: některé pneumatiky mají na bočnici nápis M+S, ale důrazně upozorňujeme, že se na zimní období nehodí!) |
Letní | |||||||||||||||||||||||||||||
Šířka
Udána v milimetrech (pneumatika 205 = 20,5 cm na šířku)
|
305 mm | |||||||||||||||||||||||||||||
Profil HS
Boční profil pneumatiky (udává se v % z šířky pneu tzv. 55 = 55 % z šířky 205 mm = 112,75 mm)
|
30 | |||||||||||||||||||||||||||||
Průměr
Průměr ráfku v palcích
|
20 | |||||||||||||||||||||||||||||
Hlučnost | 71 dB | |||||||||||||||||||||||||||||
Zátěžový index Li
Index nosnosti udává zátěž na jedno
kolo
|
103 | |||||||||||||||||||||||||||||
Rychlostní symbol Si
|
Y | |||||||||||||||||||||||||||||
Valivý odpor
A
B
C
D
E
F
G
C
|
C |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Záběr na mokru
A
B
C
D
E
F
G
B
|
B |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Hlučnostní třída | B | |||||||||||||||||||||||||||||
Konstrukce
|
Radiální | |||||||||||||||||||||||||||||
Přilnavost na sněhu | Ne | |||||||||||||||||||||||||||||
Homologace
Homologace je osvědčení, že dané pneu splňuje bezpečnostní a technické standardy pro užití.
Jedná se o úřední ověření vlastnosti výrobku pro konkrétní model vozu. |
Lamborghini | |||||||||||||||||||||||||||||
Kód produktu
Kód produktu je unikátní číslo produktu v rámci našeho e-shopu
|
17499950 |
PIRELLI UVÁDÍ NA TRH NEJNOVĚJŠÍ PNEUMATIKU P ZERO; VYROBENOU NA MÍRU PRO EXTRÉMNÍ VÝKONY S MAXIMÁLNÍ SPOLEHLIVOSTÍ PROGRESIVNÍ CHOVÁNÍ VE VYSOKÝCH RYCHLOSTECH; ROVNOMĚRNÉ OPOTŘEBENÍ; NIŽŠÍ HLUČNOST; NIŽŠÍ VALIVÝ ODPOR A VYŠŠÍ ODOLNOST VŮČI AKVAPLANINGU: NOVÁ PNEUMATIKA P ZERO JE DÍKY TĚMTO VLASTNOSTEM NEJVYSPĚLEJŠÍ PNEUMATIKOU NA SOUČASNÉM TRHU RODINA PNEUMATIK P ZERO MÁ NYNÍ CELKEM 11 ČLENŮ: TATO ŘADA PNEUMATIK VZNIKLA V ROCE 1986 PRO SOUTĚŽNÍ VŮZ LANCIA DELTA S4 A V NÁSLEDUJÍCÍM ROCE BYLA VYBRÁNA JAKO ORIGINÁLNÍ VÝBAVA PRO FERRARI F40. NOVÁ PNEUMATIKA P ZERO BUDE UVEDENA NA TRH S PORTFOLIEM60 HOMOLOGACÍNaprostá bezpečnost dokonce i na mokruVyšší počet drážek v dezénu i širší a hlubší kanály na povrchu snižují riziko akvaplaningu; takže je pneumatika schopná odvádět ze stopy o 10 % více vody. To znamená mj. bezpečnější a stabilnější brzdění na mokru.Tichá pneumatikaSpecifická konstrukce dezénu snižuje také hlučnost; přenášenou do interiéru a zvyšuje jízdní komfort. Záměrně nepravidelné uspořádání příčných drážek ruší hluk vytvářený nárazy vzduchu a rozděluje zvuk na několik různých frekvencí; čímž minimalizuje jeho intenzitu.Snížení valivého odporu o 15 %Kombinace nových metod modelování; které optimalizovaly tvar formy; snížení hmotnosti a použití materiálů s vysokým obsahem siliky (více než 80 %) vedla rovněž k 15% snížení valivého odporu. Ten se projevuje znatelným snížením spotřeby paliva.