Technologické inovace zajišťují trakci na špíně, stabilitu při vysokých rychlostech, agilitu při jízdě na silnici a přilnavost za všech jízdních podmínek. Nová směs s vysokým obsahem oxidu křemičitého nabízí zvýšenou přilnavost na suchém i mokrém povrchu, stabilitu a vynikající odolnost proti oděru. Díky větší šířce a délce obrysu pneumatiky je větší kontaktní plocha pro lepší stabilitu. Bloky jsou delší a širší a podélná vzdálenost mezi každou řadou knoflíků byla snížena, aby se zvýšila kontaktní plocha, aniž by byla ohrožena trakce v terénu. Teplo generované vysokou rychlostí je distribuováno po širší ploše, aby se zabránilo roztržení knoflíku.
Roční období
Letní: 1.4 ‑ 31.10
Zimní: 1.11 ‑ 31.3 Celoroční: možnost použití po celý rok (POZOR: některé pneumatiky mají na bočnici nápis M+S, ale důrazně upozorňujeme, že se na zimní období nehodí!) |
Letní | |||||||||||||||||||||||||||||
Šířka
Udána v milimetrech (pneumatika 205 = 20,5 cm na šířku)
|
170 mm | |||||||||||||||||||||||||||||
Profil HS
Boční profil pneumatiky (udává se v % z šířky pneu tzv. 55 = 55 % z šířky 205 mm = 112,75 mm)
|
60 | |||||||||||||||||||||||||||||
Průměr
Průměr ráfku v palcích
|
17 | |||||||||||||||||||||||||||||
Zátěžový index Li
Index nosnosti udává zátěž na jedno
kolo
|
72 | |||||||||||||||||||||||||||||
Rychlostní symbol Si
|
V | |||||||||||||||||||||||||||||
Pozice | zadní | |||||||||||||||||||||||||||||
Konstrukce
|
Radiální | |||||||||||||||||||||||||||||
Duše
|
TL - Bezdušová pneumatika | |||||||||||||||||||||||||||||
Typ Moto | Enduro | |||||||||||||||||||||||||||||
Přilnavost na sněhu | Ne | |||||||||||||||||||||||||||||
Kód produktu
Kód produktu je unikátní číslo produktu v rámci našeho e-shopu
|
17498672 |
Technologické inovace zajišťují trakci na špíně, stabilitu při vysokých rychlostech, agilitu při jízdě na silnici a přilnavost za všech jízdních podmínek. Nová směs s vysokým obsahem oxidu křemičitého nabízí zvýšenou přilnavost na suchém i mokrém povrchu, stabilitu a vynikající odolnost proti oděru. Díky větší šířce a délce obrysu pneumatiky je větší kontaktní plocha pro lepší stabilitu. Bloky jsou delší a širší a podélná vzdálenost mezi každou řadou knoflíků byla snížena, aby se zvýšila kontaktní plocha, aniž by byla ohrožena trakce v terénu. Teplo generované vysokou rychlostí je distribuováno po širší ploše, aby se zabránilo roztržení knoflíku.